Pytania:

1. Jaki jest termin realizacji zamówień?

2. Ile trwa dostawa zamówionego produktu?

3. Kiedy dostanę projekt do akceptacji?

4. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

5. Czy mogę wysłać własną grafikę?

6. Czy kurier może dostarczyć przesyłkę w określonych godzinach?

7. Dotarła do mnie uszkodzona przesyłka co mam zrobić?

Odpowiedzi:

1. Z reguły zamówienia wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Czasem czas realizacji zamówienia może się przedłużyć ze względu na konieczność przygotowania projektu do akceptacji.

2. Wszystko zależy od wielu czynników, zamówienia wysyłamy z reguły w ciągu 3 dni roboczych. Istotna jest również wybrana forma przesyłki. Przesyłki kurierskie docierają najszybciej - następnego dnia po nadaniu, paczka pocztowa priorytetowa dociera do klientów z reguły w ciągu 48 godzin, natomiast paczka ekonomiczna w ciągu 5 dni roboczych. Czas dostawy przesyłek pocztowych nie jest gwarantowany.

3. Nie wysyłamy projektów produktów standardowych - tych, na które są gotowe wzory. Możemy wysłać taki projekt na specjalne życzenie klienta. W takim przypadku czas oczekiwania na projekt to do 3 dni roboczych. Należy pamiętać, iż przygotowanie projektu do akceptacji może nieco przedłużyć czas realizacji.

4. Przesyłki pobraniowe są znacznie droższe. W przypadku nieodebrania przesyłki przez zamawiającego, nie ma późniejszej możliwości odsprzedania ich innemu klientowi gdyż sprzedajemy materiały personalizowane.

5. Oczywiście, akceptujemy projekty naszych klientów do grawerowania. Te jednak muszą spełniać określone wymogi takie jak: musi to być grafika wektorowa zapisana w formacie corela do wersji X4, eps lub pdf. Tekst musi być zamieniony na krzywe, rysunki powinny być czarnobiałe. Linie cięcia oznaczone kolorem czerwonym grubości "włosowej". Więcej informacji o grafice wektorowej można zasięgnąć w wikipedii.

6. Możemy na liście przewozowym umieścić taką informację, jednak kurierzy dostarczają przesyłki w określonych godzinach dla danego regionu. Na godzinę doręczenia przesyłki niestety nie mamy wpływu.

7. Pomimo dokładnego i starannego pakowania towaru przed wysłaniem czasem zdarzają się uszkodzenia przesyłek przez przewoźnika. W przypadku uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską, należy w obecności kuriera spisać "protokół szkody" w dniu odebrania przesyłki. Następnie należy zeskanować protokół i przesłać do nas drogą elektroniczną. Na tej podstawie wyślemy niezwłocznie towar. Oryginał protokołu wysłać do nas pocztą. W przypadku gdy protokół zostanie spisany z inną datą, nowy produkt możemy przesłać dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez firmę kurierską (ok 2 tyg.). W przypadku uszkodzeń przesyłek przez Pocztę Polską, Adresat może wnieść skargę/reklamację na usługę dostawy zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej. Dlatego najbezpieczniejszą formą dostawy dla Klienta jest opcja kuriera.